Öğrencilerimiz için (Sık Sorulan Sorular--Cevaplar)

Küçült Yazı Tipi Büyüt

 Not: Bilgisayardan Ctrl+F Tuşuna Basarak Aramak İstediğiniz Kelimeye Daha Hızlı Ulaşabilirsiniz.
 Akıllı Telefon veya Tabletinizden Tarayıcınızdan Sayfada Bul Tıklayarak.Aramak İstediğiniz Kelimeye Daha Hızlı Ulaşabilirsiniz.

Sorular--Cevaplar

1-
Soru:
Öğrenci numaramı nasıl öğrenebilirim?
Cevap:Öğrenci numaranızı öğrenmek için Tıklayınız.

2-Soru:Yeni öğrenci şifresi almak veya mevcut şifremi değiştirmek için ne yapmam gerekir?
Cevap:Yeni şifre almak veya mevcut şifrenizi değiştirmek Tıklayınız.

3-Soru:Öğrenci bilgi sistemine nasıl girebilirim?
Cevap:Öğrenci bilgi sistemine öğrenci numarınız ve şifrenizle veya öğrenci bilgi sisteminde
              Hemen altta yer alan e-devlet ile giriş  yapabilirsiniz.
Öğrenci bilgi sistemine giriş için Tıklayınız.
4-Soru:Uzem sistemine nasıl giriş yapabilirim?
Cevap:Uzem sistemine giriş için Tıklayınız.

5-Soru:Öğrenci belgesi nasıl talep edebiirim?
Cevap:Öğrenci belgenizi elektronik imzalı olarak 2 şekilde talep edebilirsiniz.
            * e-devlet sisteminden üzerinden.  e-devlet sistemine https://giris.turkiye.gov.tr/Giris/üzerinden girebilirsiniz 
            * OBS  sisteminden https://obs.beun.edu.tr/ Kullanıcı işlemleri-belge talebi Belgeniz onaylandıktan sonra çıktısını alabilirsiniz. 

6-Soru:Hes kodumu nasıl OBS sistemine yükleyebilirim?
Cevap:HES Kodunuzu OBS ye yüklenmesi için  https://obs.beun.edu.tr/ adresinden
Kullanıcı  İşlemleri,  Hes Kodu İşlemleri kısmından yapabilirsiniz.


7-
Soru:Yemekhane hizmetinden faydalanabilmem için nereden para yüklemesi yapmam gerekir?
Cevap:Yemekhane hizmetinden faydalanabilmeniz için ZBEÜ Akıllı kart sistemine para yüklemeniz gerekmektedir.
Sisteme
  Akıllı Kart Para Yüklemek için tıklayınız .  Akıllı Kart Yüklemesi kılavuz için tıklayınız. 

8-Soru:Karaelmas uzantılı mail adresimi nasıl alabilirim?
Cevap:
Karaelmas Uzantılı mail adresinizi Öncelikle https://portal.beun.edu.tr/KayitGiris?  adresine girip, Sistemde istenen bilgileri doldurup,  E-Posta Seçeneklerinden karaelmas adresinizi seçip, parolanızı oluşturun.Daha sonra  https://portal.beun.edu.tr/ adresine giriş yapıp karaelmas adresinizi ve parolanızı teyit edebilirsiniz. Şifrenizide değiştirebilirsiniz. Karaelmas Uzantılı Mail Adresi yardım kılavuz için tıklayınız.

9-Soru:
Karaelmas Uzantılı mail adresimin parolasını unuttum?Yeniden nasıl alabilirim?
Cevap:1.işlem olarak öncelikle Karaelmas Uzantılı mail adresinizin parolasını almak için bu linkteki https://portal.beun.edu.tr/ForgotPass? kimlik bilgilerinizi doğrulamanız gerekmedir.Öğrenci Bilgi Sisteminde tanımlı "2.E-Posta" adresinize bir parola kodu gönderilecektir.

2.işlem:
 Gelen parola kodunu bu linke https://portal.beun.edu.tr/NewPass? yapıştırıp,yeni parolanızı oluşturabilirsiniz.
Not:Kimlik Bigilerinizi yazarken Eski kimliklerde bulunan kimlik seri numarası, aralarında boşluk olmadan, birleşik şekilde ve numaranın başındaki 0 rakamları olmadan yazılmalıdır.Yabancı uyruklu öğrenciler, kimlik seri numarası alanına 1 yazmalıdır."2.E-Posta" adresinizi https://obs.beun.edu.tr adresinden güncelleyebilirsiniz.
Size e-posta ile iletilen parola kodunu kullanarak yeni parola belirleyebilirsiniz)


10-
Soru:
Okulumuzun internetini Pc'den nasıl giriş yapabilirim?
Cevap:
Okulumuzun internetini Pc'den giriş için bilgilendirme linkhttps://bidb.beun.edu.tr/duyurular/internet-kullanimi-ve-beu-agina-dahil-olma.html

11-Soru:Okulumuzun internetine cep telefonumdan  wifi  ağına nasıl bağlanabilirim?
Cevap:Okulumuzun internetine cep telefonunuzdan wifi ağına bağlanmak için bilgilendirme kılavuzundan yararlanabilirsiniz.
Bilgilendirme kılavuzu:https://eduroam.beun.edu.tr/eduroam-ayarlari.html
9-Sor
12-Soru:
Ders alma (Ders kaydı) işlemlerini nasıl yapabilirim?     
Cevap:Ders Alma (Ders kaydı) İşlemleri kılavuzu için  tıklayınız. Her öğrencinin danışman hocası bulunmaktadır. 
Takıldığınız konularda iletişime geçebilirsiniz.Derslerinizi kredi sınırları içerisinde seçip onay vermeniz ve daha sonra 
Danışman onayını
beklemelisiniz.Ders Alma İşlemlerinizle ilgili sorularınızı danışmanlarınızla mail yolu, web sayfasındaki
dahili numaralar yada yüz yüze  iletişime geçerek sorabilirsiniz. Ders alma işlemlerinden tamamıyla Öğrenci Sorumludur Unutmayınız.
Ders alma tarihlerini Akademik takvimden takip etmeyi unutmayınız.
Ders alma ve bırakma
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ
MADDE 20
(1) Öğrenci her yarıyılın başlamasından önce, akademik takvimde belirtilen sürede ve Rektörlükçe belirlenen yöntemle danışmanının denetiminde alacağı dersleri belirler.
(2)
(Değişik:RG-5/2/2013-28550) Birinci sınıfta öğrenime başlayan öğrenci, kayıtlı olduğu ilk iki yarıyıla ait tüm dersleri almakla yükümlüdür.
Bu öğrencilerden, bu Yönetmeliğin 22 nci madde
si hükmüne göre ilgili yönetim kurulunca kabul edilmiş, bulunduğu yarıyıl itibariyle, ders muafiyeti bulunanlar muaf tutuldukları ders kredisi kadar dersi üst yarıyıldan alabilir.
(3) Öğrenci yarıyıl başında programına öncelikle başarısızlığı nedeniyle tek
rarlamak zorunda olduğu dersleri yazmak zorundadır.


13-Soru:Okunuzu yeni kazandım. Harç ödemesi yapacakmıyım?
Cevap:Normal öğretim öğrencileri harç ödemesi yoktur. Sadece ikinci öğretim öğrencileri ve
normal öğretim artık yıl (2 yıl sonunda) OBS sisteminde gözüken harç parasını ödemeniz gerekmektedir.
               

14-Soru:Okulunuzun normal öğretim öğrencisiyim 2 yıllık öğrenim sonunda başarılı olamadım. Eğitimim 3.yıla uzamıştır.
Harç parası yatıracakmıyım?
Cevap:2 yıllık öğrenim sonunda başarılı olamadıysanız.Eğitimim 3.yıla uzattığınızdan OBS sisteminde
gözüken harç parasını ödemeniz gerekmektedir.


15-Soru:Öğrenci 
harç ücretleri yılda kaç defa hangi bankaya ödeme yapmamız gerekiyor?
Cevap:Harç ücretleri yılda 2 defa olmak üzere dönemlik(güz dönemi-bahar dönemi) olarak yatırılır.
Harç dönemlik harç ödemesi VAKIFBANK ATM' lerinden veya VAKIFBANK MOBİL Bankacılığından
Öğrenci numarası ile yatırılacaktır. 
Vakıfbank şube içerisinden harç ödemesi yapılamamaktadır.

Dikkat! Iban Numarasına YATIRILMAYACAKTIR!!! 

16-
Soru:ATM veya MOBİL bankacılığından harç ödemesini nasıl yapabilirim? 
Cevap:VAKIFBANK HARÇ ÜCRETİ YATIRMA (ATM - MOBİL BANKACILIK)
Ödemeler----Eğitim ve Sınav Ödemeleri------Üniversiteler---Bülent Ecevit Üniversitesi Harç Tahsilatı---Öğrenci Numarasına Yatırılacaktır.

17-Soru:Öğrenci kaydımı yaptım.Fakat e-devlet sisteminde neden öğrencilik durumum PASİF gözükmektedir.
Cevap:Ders alma işlemini yapmayan öğrenci e-devlet sisteminde PASİF öğrenci olarak görünür.
Ders kaydı yaptıktan birkaç gün sonra sistemde öğrenci durumunuz AKTİF gözükecektir.


18-Soru:Normal eğitim-öğretim süresi kaç yıldır.
Cevap:Normal eğitim-öğretim süresi iki yıldır. Azami süre ilave süre hariç (kayıt dondurma v.b.) 4 (dört) yıldır.
Programlar 120 kredilik dersleri kapsar her dönem ortalama 30 AKTS olarak düzenlenmiştir.

19-Soru:Öğrenci kimliğimi kaybettim. Nasıl yeniden öğrenci kimliğimi çıkartabilirim?
Cevap:Öğrenci kimliğinizin yeniden çıkartılması için;
1) 15 TL öğrenci kart ücretini Ziraat bankasının IBAN TR88 0001 0001 3145 0965 8552 11 nolu hesabına (açıklama kısmına
Ad Soyad - Öğrenci numarası ve T.C. numaranızı yazdırmayı unutmayınız.)
2) İlgili dilekçeyi https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//kimlik-karti-basvuru-dilekcesi.pdf eksiksiz doldurarak, banka dekontunuzla beraber Öğrenci işlerine biriminize teslim ediniz.

20-Soru:Başka üniversiteden okulunuza yatay geçişle kayıt olan veya daha önce başka üniversiteden mezun olan öğrenciler
daha önce başarmış olduğu dersler için muafiyet talebinde bulunabilir mi?
Cevap:Herhangi bir yükseköğretim kurumunda öğrenci iken meslek yüksekokuluna yatay geçiş yoluyla kayıt yaptıran veya daha önce başka üniversiteden mezun olan öğrenciler, başarmış oldukları dersler için muafiyet talebinde bulunabilir. Bu öğrenciler muafiyete esas olacak belgeleri(Trankript ve Ders içeriği) ve  https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//5-ders-muafiyet-dilekcesi.pdf dilekçenizle beraber  o yarıyılın kayıt işlemi sırasında Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne verebilirsiniz. Belgenin kabulü ve intibakın yapılması, derslerin kapsamı, başarı derecesi, kredisi gibi hususlar dikkate alınarak, ilgili Yönetim Kurulu tarafından karara bağlanır.
 Daha sonra  Akademik takvimde belirtilen ilgili eğitim-öğretim döneminde ekle-sil haftasında Danışmanın onayıyla Muaf olacak derslerinizi silebilirsiniz.

21
-Soru:2.Sınıfım 1.sınıftan başarısız olduğum dersleri aldıktan sonra 2.sınıftan kalan bazı derslerimi alamadım.
Alttan 2.Sınıftan kalan derslerimden dilekçe vererek en çok kaç ders alabilirim?
Cevap:Öğrencilerin bir yarıyılda kaydolacağı derslerin kredi toplamı, ortak zorunlu dersler hariç, o yarıyıl için öğretim planlarında yer alan derslerin kredi toplamından az olamaz. Yarıyıl toplam kredisi o yarıyıl için öğretim planında yer alan derslerin kredi toplamının 1/3 oranında artırılması ile bulunacak üst sınırı aşamaz.
Ancak zorunlu durumlarda ilgili yönetim kurulunun kararı ile yukarıda tanımlanan alt sınırın altına inilebilir.
Öğrencinin birbirini izleyen iki yarıyıl sonunda mezuniyeti mümkün olabilecekse, ilgili Yönetim Kurulunun kararı ile yukarıda tanımlanan yarıyıl toplam kredisi üst sınırı aşılarak öğrencinin bu yarıyılların her birinde en çok iki ders daha almasına izin verilebilir. 
Akademik takvimde belirtilen ilgili eğitim-öğretim döneminde ekle-sil haftasında https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//ek-kredi-dilekcesi_jl5c1sr.pdf dilekçeyi doldurup, danışman hocanıza teslim ederek en çok iki ders alabilirsiniz.

              
22-Soru:Aynı anda 2 üniversite okunabilir mi?
Cevap:Aynı anda iki örgün lisans yada iki örgün önlisans bölümünde okuyamazsınız.
Fakat biri lisans,biri önlisans iki bölüm okunabilir.

Biri uzaktan yada açık,biri örgün olursada olur.

23-
Soru:Aynı anda 2 üniversite okumak istiyorum.Harç ödemesi yapacak mıyım?
Cevap:Öğrencilerden Alınacak Katkı Payları ve Öğrenim Ücretlerine ilişkin Bakanlar Kurulu Kararının 10. maddesi 3. bendi gereği bir yüksek öğretim programında kayıtlı iken ikinci bir üniversite programına kayıt yaptırılması halinde katkı payı öğrencinin kendisi tarafından karşılanır.
Bakanlar Kurulu Kararının 6.maddesi 1.bendi gereği bir yükseköğretim programında kayıtlı iken tekrar girdiği sınav sonucuna göre başka bir yükseköğretim programına yerleşen öğrenciler, kayıt yaptıracakları yükseköğretim programına ait katkı payı/öğrenim ücretine tabi olur.Yayınlanmış kanunu görmek için
 
tıklayınız.

24-Soru:Devamsızlık hakkında bilgiyi nereden öğrenebilirim?
Cevap:ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ
MADDE 21 – (1) Öğrencinin derse kayıt olduğu tarihten itibaren derse ve uygulamalarına devam etmesi zorunludur. Akademik takvimde belirtilen derse kayıt için verilen ek süreler devamsızlıktan sayılmaz. Kuramsal derslerin %30’undan, uygulamaların %20’sinden fazlasına katılmayan öğrenci o dersin genel sınavına alınmaz. Sportif, kültürel ve bilimsel faaliyetler gibi alanlarda Üniversiteyi temsilen görevlendirilen öğrenciler, görevli oldukları sürece izinli sayılır. Bunun dışındaki tüm mazeretler ve raporlu olunan süre devamsızlıktan sayılır.   Derslere devam durumu öğretim elemanı tarafından izlenir.  (her dersin kendi hocası)

25-Soru:Kaydımı nasıl dondurabilirim?
Cevap:Öğrencilere, kanıtlayacakları önemli nedenlerin veya eğitim öğretimlerine katkıda bulunacak Üniversite dışı burs, staj, araştırma ve benzeri imkanlarınortaya çıkması halinde ilgili yönetim kurulu kararı ile iki yarıyıla kadar izin verilebilir.
Öğrenci
eğitim-öğretim süresi içinde bu imkandan bir kez yararlanabilir.Öğrencinin izinden yararlanabilmesi için yarıyıl başlangıcından önce
Meslek Yüksekokul Müdürlüğüne https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//kayit-dondurma-formu_9mSvVYT.pdf  dilekçenizi ve kimlik fotokopisi,mazeretinizi belirten belgeyle  başvurmanız gerekir. 
Şahsen gelemiyecekseniz belgelerinizi dmyo mail atabilirsiniz.

26-Soru:Sınavlar hakkında detaylı bilgileri nereden bulabilirim?

Cevap:
(Z.B.E.Ü Meslek Yüksekokulları Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği ) sınavlar hakkında daha detaylı bilgiyi Meslek Yüksekokulları  yönetmeliğinden tıklayarak bakabilirsiniz.

27-Soru:Kaydımı nasıl sildirebilirim?
Cevap:Okulumuzdan kaydınızı sildirmek için kayıt silme formunu doldurup, kimlik fotokopisi ve öğrenci kimliğinizle Meslek Yüksekokul Müdürlüğüne başvurmanız gerekir. Şahsen gelemiyecekseniz  dmyo mail atıp evrakların asıllarını kargo ile göndermeniz gerekmektedir.

28-Soru:Okulunuzdan Yeni Mezun Oldum.Mezuniyet için herhangi bir işlem yapmam gerekir mi?
Cevap:Okulumuza ait olan kitap,kep ve cübbe herhangi bir materyal,cihaz vb. yoksa  öğrenci kimliğini öğrenci işlerine bırakmanız yeterlidir.
Fakat Okulumuza ait olan kitap,kep ve cübbe herhangi bir materyal,cihaz vb. varsa mezuniyetiniz okulumuza ait malzemeyi teslim ettikten sonra yapılır.

29-Soru:Diplomam Hazır Adrese Gönderimini Nasıl Talep Edebilirim?
Cevap:Diplomanız Hazır Olduğunda Adrese Talep işlemleri için Tıklayınz.
(Talep ettikten sonra Kargo şirketini okulumuza yönlendirmeyi UNUTMAYINIZ!!!)

30-Soru:Mazeretim Nedeniyle Vize(Ara) Sınavlarına Giremedim. Mazeret Sınavına Nasıl Girebilirim?
Cevap: Vize sınavları bittikten sonra Geçerli mazeretinizi belirten belgeyi, mazeret dilekçenizi https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//mazeretformudilekcesi-4.pdf doldurup  PDF formatında dmyo@beun.edu.tr adresine mail atınız.
Not:1- Mazeretleri Bölüm Başkanlıkları tarafından uygun görülenler sınava girebilir.
       2- İmzasız  eksik yazılan dilekçeler işleme alınmayacaktır.
Başvuru tarihi bittikten sonra Mazeret sınavına girecekler (dilekçeleri kabul olanlar) ve sınav tarihleri Okulumuzun wep adresinde devrek.beun.edu.tr DUYURULAR  kısmından takip edebilirsiniz.

31-Soru:
Genel Sınavlarına Giremedim. Genel Sınavların Mazeret Sınavları Var mı?
Cevap:Genel sınavlarının mazereti olmaz. Fakat genel sınavdan sonra olacak olan bütünleme sınavına girebilirsiniz.

32-Soru:Bütünleme Sınavına Kimler Girebilir?
Cevap:İlgili dersin genel sınavına girme hakkı olduğu halde girmeyen ya da girip de başarılı olamayan veya not ortalamasını yükseltmek isteyen öğrenciler bütünleme sınavına girebilir.
''ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ Sınavlar MADDE 25 –4(c)''

33-
Soru:Genel ve Bütünleme Sınavına Kimler Giremez?
Cevap:Yarıyıl içinde derslere devam koşulunu sağlamayan öğrencilere DZ notu verilir. Bu öğrenciler, genel ve bütünleme sınavına alınmaz.''ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ Sınavlar MADDE 28 –2(c)''

34-Soru: Genel ve Bütünleme Sınavından Başarılı Olma Şartı Nedir?
Cevap:Genel veya bütünleme sınavından 100 üzerinden 50 alamayan öğrenci başarısız sayılır.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULLARI EĞİTİM-ÖĞRETİM VE SINAV YÖNETMELİĞİ (Ders başarı notu MADDE 27[3])

35-Soru:
Bütünleme sınavının mazeret sınavı  var mı?
Cevap:
Bütünleme sınavının mazeret sınavı yoktur.

36-Soru:
Yatay Geçiş Hakkında Detaylı Bilgiyi Nereden Ulaşabilirim?
Cevap:Yatay Geçiş Yöntemleri İle İlgili Kısa Bilgi için Tıklayınız.
           Kurumlararası Yatay Geçiş hakkında bilgi için Tıklayınız.
           Kurum içi Programlar Arası Yatay Geçiş bilgi için Tıklayınız. 
           Merkezi Yerleştirme Puanı(Ek Madde-1) ile Yatay Geçiş bilgi içinTıklayınız.
           Not:Yatay Geçiş ve Merkezi Yerleştirme Puanı Geçiş İşlemleri Başvuru Tarihlerinden önce Okulumuzun Web                          
           Sitesinde  devrek.beun.edu.tr  Duyurularında Yayınlanacaktır.

37- Soru:Ders İçeriklerine Nereden Ulaşabilirim?
Cevap:Ders İçeriklerine ulaşmak için Tıklayınız

38-Soru:Yatay Geçiş için Belgelerimi Nereden Talep Edebilirim?
Cevap:Obs sisteminde Kullanıcı işlemleri----Belge Talebi--(Öğrenci Belg,Trankript,Disiplin Belg.,Yatay Geçiş Engel Olmadığına Belge) talep edebilirsiniz.

39-Soru:Tek Ders Sınavına Kimler Girebilir?
Cevap: Zorunlu stajını tamamlamamış olsa bile mezun durumda olup, Tek bir dersi dışında tüm derslerini geçmiş olanlar bu sınava girebilirler.Her öğrenci tek ders sınav hakkından bir kez yararlanabilir. Tek ders sınavının başvuru ve sınav tarihi ilgili meslek yüksekokulu yönetim kurulunca belirlenir. Bu durumdaki öğrenciler başvurularını belirlenen tarihte yaparlar ve ilgili yönetim kurulu kararıyla bu sınava girebilirler. 

40-Soru:
Tek Ders Sınavına Nasıl Başvurabilirim?
Cevap:Tek ders sınavına başvurunuzu bütünleme sınavları bittikten sonra wep sitemizden https://devrek.beun.edu.tr/  duyurularda belirtilen başvuru tarihlerinde https://cdn1.beun.edu.tr/devrek//tek-ders-sinavi-dilekcesi.pdf Dilekçenizi TC. Kimlik fotokopiniz ile beraber PDF formatında dmyo@beun.edu.tr adresine mail göndermeniz gerekmektedir.
Not:İmzasız ve T.C.Kimlik fotokopisi eksik dilekçeler işleme alınmayacaktır.

41-Soru:Aktif öğrenciyim harç paramı yatırdım. Dekontu okula getirmeme gerek var mı?
Cevap:
Harç paranızı yatırdıktan sonra obs sisteminizden harç paranız  yatırıldı olarak gözüküyorsa dekontunuzu Okula getirmenize gerek yoktur.
Fakat obs sisteminde yatırılmadı olarak gözüküyorsa, Dekontunuzu okula getirmeniz gerekir.

42-Soru:Okulunuzdan Yeni Mezun Oldum.Mezuniyet için herhangi bir işlem yapmam gerekir mi?
Cevap:Okulumuza ait olan kütüphaneden kitap,kep ve cübbe herhangi bir materyal,cihaz vb. yoksa  öğrenci kimliğini öğrenci işlerine bırakmanız yeterlidir.
Fakat Okulumuza ait olan kitap,kep ve cübbe herhangi bir materyal,cihaz vb. varsa mezuniyetiniz okulumuza ait malzemeyi teslim ettikten sonra yapılır.

43-Soru:Diplomam Hazır Almak İçin Ücret Ödeyecek miyim? 
Cevap:Diploma için ücret talep edilmemektedir.

 44-Soru:Diplomam Hazır Nasıl Alabilirim?
Cevap:Diplomanızı Aşağıda Belirtilen 3 Şekilde Alabilirsiniz.
1-Şahsen Gelerek (TC Kimliğinizle veya Ehliyet Belgenizle)
2-Başkasına Aldırabilirsiniz(Noterden Onaylı Vekaletname Belgenin Aslı Olacak)
3-Diplomanızı Adrese Talep edebilirsiniz. (Talep Ettikten Sonra Kargo Şirketini Okulumuza Yönlendirmeyi UNUTMAYIN!!!)

Soru:Diplomamı Adrese Nasıl Talep Edebilirim?
Cevap:Diplomanızın
Adresinize Teslim Edilmesini
İstiyorsanız Aşağıdaki Adımları Takip Ediniz.
*Diploma Adrese Talep Formunu Tıklayınız.
*Diploma Adrese Talep Formunu
ve TC. Kimlik fotokopisini ve Okulumuza fax 0372 556 35 74 yada mail dmyo@beun.edu.tr gönderiniz.
*Çektiğiniz Fax yada mail teyidi için öğrenci işleri birimi ile irtibata geçip onay alınız. (Tel: 0 372 556 35 73 Dahili 122)
Onay Aldıktan Sonra Devrek' te Bulunan Kargo Şirketlerinden Herhangi Biriyle İrtibata Geçip Diplomanızı Adresinize İsteyebilirsiniz.
( Kargo ücreti ve sorumluluğu size aittir
)



Bilgi İşlem Daire Başkanlığı - Her Hakkı Saklıdır
[]
IPv6 Etkin